HEJ

Jaha, dags att skriva igen. Några rader iallafall. Den här sommaren har jag jobbat, varit till Finland och nu senast varit hos min kusin i skövde. Grymt skoj. Sen har jag ju faktisk varit på bladcentralen också. Ska bli blodgivare nämligen. Jag menar det räddar ju liv så why not. Imorgon gäller det! Upprop på mälardalen! Något att se fram emot om det nu var så att man skulle ha kommit in. Jag är reserv åtta så jag måste hoppas på att svininfluensan tar åtta personer så att dom ringer mej och jag får tacka ja och börja med MITT liv! Jag gillar hur det låter. Mitt liv. Om jag inte kommer in så vet jag inte vad jag ska göra. Har ju typ inte kvar nåt jobb heller. Nu ringer dom om dom behöver mej. Blir inte mycket jobb alls då. Får börja söka nytt nu till hösten. Eller ett till det skulle också funka. Så det var väll allt jag hade att säga just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0