Inte längre önskvärd..

Hur länge ska man hålla sig kvar vid någon? När ska man släppa taget? Jag försöker bara förstå. Om man säger att man alltid ska hålla ett öga på någon. Om man lovar att man aldrig ska lämna den. Om man säger att man älskar någon. Borde inte det stämma då? Jag har aldrig riktigt trott på att det ska stämma förut vilket också har let till många problem. Nu på senare tid har jag börjat lita på folk när dom säger så. Menar du nu att det inte går att göra det iaf? Jag menar om det nu inte är sant så kan du väl lika gärna säga det till mej isf istället för att lura i mej fel saker. Nej, jag vet inte. Ont gör det iaf hur det nu än är..

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad är det där nudå ? ;O

2009-05-11 @ 20:16:54
URL: http://intheheadof.blogg.se/
Postat av: Camilla

Svar: Kan ta det sen..

2009-05-11 @ 20:49:13
URL: http://camillathunberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0