Helgen

Jahapp så var den här helgen över. Eller jag kanske ska ta att börja berätta lite om veckan innan helgen. Tisdag, telefonen ringer och vem är det om inte nån tant från Mdh. Jajamen jag har börjat min "vandring" mot att bli ambulansförare! Känns grymt bra att vara tillbaka i skolbänken igen. Faktiskt. Ja sen var det skola som gällde onsdag och torsdag. Fredag så pluggade jag å sen bar det av på party hos Louise! Grymt skoj var det. Massa människor som jag aldrig någonsin sett förut men dom var riktigt najs allihopa. Lördag vart det lite plugga igen å sen var det bara att börja tagga till för fest hos Erik som hade skaffat sej en schyst lya. Johanna var med och det är ju alltid lika najs. Idag åkte vi till media markt och köpte RIKTIGT härliga högtalare. Nu ska jag nog återgå till att plugga lite mera..



Tänkte man skulle testa och ladda upp en bild här också. Den här är några helger gamal men sammanfattar helgen ganska bra tycker jag.

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg brud!

2009-11-07 @ 15:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0