Livet är i full gång!

Jadå, allt rullar på i ett hastigt tempo. Nu har jag gått i skolan en hel vecka och en så länge går det bra. Har inte riktigt börjat med allt det roliga än men det kommer. Har hamnat i en riktigt najs grupp och imorrn ska jag till Eskilstuna igen och då är det grupparbete som står på shemat. Skoj ska det bli. Jag är yngst men det är bara skönt faktiskt! Idag har jag och mamma disskuterat en del om min (förhoppningsvis inom en snar farmtid) flytt. Mamma säger att det kommer bli ett helvete, när jag är klar och börjar jobba, med skulden jag kommer ha. Men då är min fråga denna. Vad har jag för val? Jag klarar inte av att bo hemma i tre alternativt fyra år till. Nej, efter jul blir det nog lån som gäller OM det inte blir så att jag får jobba mer på konsum förstås. Med mer jobb skulle jag faktiskt kunna klara mej. Just nu är det verkligen torka när det gäller tider... Får typ inte jobba nånting. Men när nya butiken öppnar så kommer den bli större så då behövs det mer folk.

Måste också tala om att jag redan har börjat tagga inför min 20årsfest! Tror den kan bli riktigt skojig. 2 månader kvar då!

I helgen vet jag inte riktigt nu vad som kommer hända. Ryktas om räkor på lördag annars är det noll koll. Jaja, nu är det snart idol som gäller. Får se om det kan tänkas dyka upp några fler Västeråsare tro.



I know you want her! What are you waiting for?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0