Måndag

Jaha, skola idag då. Måste säga att det är väldigt soft att åka till Eskilstuna. Det tar ju inte längre tid än det gjorde att åka till Wenströmska. Först på shemat var det biblioteksundervisning och det var ju inte roligare än det låter. Vi fick heöt enkelt lära oss om hur biblioteket fungerar. Sen var det seminarium (stavning?) som gällde. Jag har nog aldrig mått så illa i hela mitt liv! Jodå det har jag men inte på samma sätt.. Det är en riktig jävla kamp mot mej själv som jag har börjat nu. Mycket tuffa utmaningar men jag ska ta mej igenom dom alla! Gruppen var iallafall riktigt najs. Hälften var väl undersköterskor och hälften var såna som aldrig jobbat inom vården förut. Mycket intressanta diskusioner blev det. Efter skolan var det bara att åka hem å sen fixade jag ett skrivbord. Så nu har jag ett sånt också. Kommer inte ens ihåg när jag hade ett sist. Så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Njuter av musiken som strömmar ur mina nyinköpta högtalare och funderar på hur morgondagen ska spenderas. Är hemma imorgon nämligen. ska väl kanske läsa lite men annars är jag helt fri. Förslag på vad som kan göras välkommnas!

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0