Ja, jag försöker...

...komma ihåg att uppdatera här lite oftare. Den här dagen har jag städat. Var meningen att jag skulle plugga nu egentligen men jag har liksom tappat koncentrationen. Torsdag idag, tentan är nästa vecka. På fredagen. Har inte fått nå jobb tider nästa vecka så får väl ägna hela dagarna åt mikrobiologi då! Imorgon är det fredag. Överväger om det kanske, eventuellt, möjligtvis kan bli lite lite alkohol. Fast jag tror inte det kommer bli så. Är 80.. nej... 65 procent säker på att jag INTE kommer ta nåt. Jag tycker fortfarande inte det känns riktigt bra liksom.. Aja, vi får se hur det blir. Ska till Isak iallafall. Nej, nu ska jag ta in min mata från vädringen och sen ska jag försöka svara på några instuderingsfrågor..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0